SN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER TAHMİNİ İŞLEM SÜRESİ (EN GEÇ)
  • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
  • 1 Teknik Destek İşlemleri BİDB-001 Teknik Servis Talep Formu 1 Saat - 2 Gün
    2 Donanım İhtiyaçlarının Belirlenmesi ve Teknik Şartname hazırlığı Resmi Yazışma veya Dilekçe 1 Saat - 3 Gün
    3 Uzaktan Erişim Taleplerinin Cevaplanması BİDB-002 Uzak Erişim Talep Formu 30 Dk
    4 Kurumsal Web Sitesi Hazırlanması ve Yönetimi BİDB-003 Web Sorumlusu Bildirim Formu 30 Dk
    5 E-Posta hizmeti E-Posta Açma Talep Formu 1 Saat
    6 Donanım-Yazılım Alımı Şartname Hazırlanması Resmi Yazışma 1 - 5 Gün
    7 Elektronik Belge Yönetim Sistemi Kullanıcı Açma GENEL-014 UBYS Yeni Kullanıcı Ekleme Formu 30 Dk
    8 Elektronik Belge Yönetim Sisteminde Form Oluşturma
    1. Resmi Yazışma
    2. GENEL-013 UBYS Talep Yazısı
    5 Gün
    9 OMÜ İnternet Ağına Yeni Kullanıcı Tanımlama Telefon ya da Resmi yazışma 15 Dk
    10 İnternet Hattı Çekme Resmi Yazışma 1-5 Gün
    11 Yazılım Hazırlanması ve Yönetimi Resmi Yazışma 1 Hafta – 6 Ay
    Info: Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz
    İlk Müraacat Yeri  :  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
    İsim  : 
    Ünvan  :  Daire Başkanı
    Adres  :  OMÜ Rektörlük Binası Kurupelit Kampüsü
    Telefon  :  0 362 457 60 68
    Faks  :  0 362 457 60 62
    E-Posta  :  bidb@omu.edu.tr
    İkinci Müraacat Yeri  :  Genel Sekreterlik
    İsim  : 
    Ünvan  :  Genel Sekreter
    Adres  :  OMÜ Rektörlük Binası Kurupelit Kampüsü
    Telefon  :  0 362 312 19 19 -7010
    Faks  :  0 362 457 60 91
    E-Posta  :  genelsekreterlik@omu.edu.tr