SIRA NO Hizmetin Adı Başvuruda İstenen Belgeler En Geç Tamamlanma Süresi
1 Merkez Yönetim Kurulu Gündem Maddeleri 3 gün
2 Eğitim Planının Hazırlanması Eğitim Haftalarında Yer Alacak Derslerin Saatlerinin Belirlenmesi ve Öğrenciye/Öğretim Elemanına İlan Edilmesi 1 Hafta
3 Sınavların organizasyonu ve uygulanması Sınav takvimi belirlenir Sınav otomasyonunda dönem, programlar, dersler ve testler açılır. Sınava katılacak öğrenciler otomasyona yüklenir. Sınav yapılacak bina ve salon kapasiteleri belirlenir. Sorular talep edilir, gerekli düzenlemeler yapılarak sisteme eklenir. Soru kontrolllerine geçilir, ilk kontrolü dersi veren öğretim elemanı yaptıktan sonra düzeltmeleri yapılarak yayın kuruluna sunulur. Yayın Kurulu düzeltmelerinin ardından kitapçık baskısına geçilir. Matbu evrak (yoklama listesi, cevap formu vb.) baskıları yapılır. Paketlenerek kutulanır. Sınav uygulanır ve değerlendirilir. 14 hafta
4 Mazeret ve Yıllık İzin
  1. İzin formu
  2. Evrakların Personel Dairesi Başkanlığına Ulaştırılması (EBYS üzerinden)
1 gün
5 Kurum Personelinin Yıllık ve Mazeret İzin İsteğinin Sonuçlandırılması
  1. İzin formu
  2. Evrakların Personel Dairesi Başkanlığına Ulaştırılması (EBYS üzerinden)
1 gün
6 Görevlendirilme İsteğinin Değerlendirilmesi
  1. Dilekçe
  2. Davetiye (Varsa)
  3. Bildiri Özeti (Varsa)
  4. Yolluksuz ve Gündeliksiz, Yolluklu ve Gündelikli
  5. Yönetim Kurulunda görüşülmesi
  6. Evrakların Personel Dairesi Başkanlığına Ulaştırılması
1 Hafta
7 Yurtiçi Geçici Görev Yolluk Görevlendirilmeleri.
  1. Yönetim Kurulunda görüşülmesi
  2. Yurtiçi Geçici Görev Yolluğu Bildirimi - MYHBY Örnek No: 27
  3. Konaklama giderleri için ödenen ücretlere ilişkin fatura.
  4. Söz konusu etkinliğe katıldığını gösteren Katılım Belgesi
  5. Ucakla Yapılan Seyahatlerde;
  6. Yolcu bileti.
  7. Bilette kayıtlı gidiş-dönüşten birisinin kullanılmaması nedeniyle biletin iadesi gerektiği takdirde gerçekleşen seyahat ücretini gösteren belge.
1 Hafta
8 Satınalma Birimlerden Gelen İhtiyaç Taleplerinin Toplanması Değerlendirilmesi 5 iş günü
9 Satınalma Harcama Onay Belgesi 5 iş günü
10 Satınalma Fatura 5 iş günü
11 Satınalma Ödeme Emri Belgesi 5 iş günü
12 Satınalma Muayene Kabul Komisyon Raporu 5 iş günü
13 Satınalma Piyasa Fiyat Araştırma Tutanağı 5 iş günü
14 Satınalma Taşınır İşlem Fişi 5 iş günü
15 Çıkışlar Taşınır İstek Belgesi- Taşınır İşlem Çıkış Fişi-Zimmet Raporu-Dayanıklı Taşınırlar listesi 5 iş günü
16 Devir Devir İstek Formu-Taşınır İşlem Fişi devir çıkışı-Kurum dışı çıkış protokolü formu.Kurum İstek yazısı. 5 iş günü
17 Kayıttan Düşme Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Belgesi-Taşınır İşlem hurda çıkışı-Komisyon oluşum Tutanağı 5 iş günü
18 Sayımlar Komisyon Oluşum Tutanağı-Sayım Tutanağı-Taşınır Sayım Döküm Cetveli-Harcama Birimi Yönetim Hesabı Cetveli-Ambar devir teslim Tutanağı. 5 iş günü
19 Taşınır Mal Talebi İşlemlerinin Sonuçlandırılması
  1. Taşınır İstek Belgesi
  2. Belgenin İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığına Ulaştırılması
1 iş günü
20 Satın Alma Talebi İşlemlerinin Sonuçlandırılması
  1. Harcama Talep Formu
  2. Belgenin Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına Ulaştırılması
5 iş günü
21 Küçük Bakım Onarım Hizmet İsteklerinin Sonuçlandırılması
  1. Bakım – Onarım Talep Formu
  2. Belgenin Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına Ulaştırılması
5 iş günü
22 Bilgi Edinme
  1. Bilgi Edinme Biriminden yazının bize ulaştırılması
  2. Değerlendirilip cevap yazılması
5 iş günü
Info: Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz
İlk Müraacat Yeri  :  UZEM Müdürlüğü
İsim  : 
Ünvan  :  UZEM Müdürü
E-Posta  :  irtibat@uzem.omu.edu.tr
Telefon  :  0362 312 19 20
Faks  :  0362 457 58 06
İkinci Müraacat Yeri  :  Rektörlük
İsim  : 
Ünvan  :  Rektör Yardımcısı
E-Posta  :  iletisim@omu.edu.tr
Telefon  :  0362 312 1919
Faks  :  0362 457 60 90