SIRA NO Hizmetin Adı Başvuruda İstenen Belgeler En Geç Tamamlanma Süresi
1 Merkez Yönetim Kurulu Gündeme alınan konular ile ilgili evraklar 1 gün
2 Yabancılara Türkçe Öğretimi Sürecinde Bireylerin Bilgilendirme Yabancı bireyin başvurusu Yıl boyunca
3 Eğitim planlarının hazırlanması, Sınav ve Mezuniyet Eğitim kurların ve takvimin belirlenmesi Mezuniyet Belgelerinin düzenlenmesi 1 Hafta
4 Yabancı Öğrenci kabulü Akseptans Belgesinin Verilmesi 4 Hafta
5 Sertifika Programının Düzenlenmesi Yönetim kurulu kararının alınması Duyurusu ve kayıtların alınması 3 Hafta
6 Öğretim Ücretlendirmeleri Yönetim kurulu kararının alınması ve ilanı 1 Hafta
7 Görevlendirmeler Davet Mektupları, Talepler, Dilekçe ve Cevaplar 1 Hafta
8 Öğrenci işleri Kayıt, Kabul ve Öğrenci belgelerinin düzenlenmesi 2 Gün
9 Yıllık İzin
  1. İzin formu
  2. Evrakların Personel Dairesi Başkanlığına Ulaştırılması (EBYS üzerinden)
1 gün
10 Mazeret İzini (657/104-Ç)
  1. Mazeretini belirten dilekçe
  2. İzin formu
  3. Evrakların Rektör oluruna sunulması ve Personel Dairesi Başkanlığına Ulaştırılması (EBYS üzerinden)
3 gün
11 Ücretli okutman Yönetim kurulu kararları alınması talep ve dilekçelerin değerlendirilmesi cevaplandırılması 1 Hafta
12 Satınalma Hizmet alımı 3 Hafta
13 Satınalma
  1. Bütçe ve Ödenek Kontrolü (Ödenek Yoksa Alım Talebi Rektörlüğe bildirilir) Harcama Onay Belgesi.
  2. Piyasa Fiyat Araştırması
  3. Tekliflerin Değerlendirilmesi
  4. Sipariş Verilmesi
  5. Malın veya Hizmetin Teslimi ve Muayene Kabul Komisyonu Tutanağı
  6. Taşnır Fişinin Kesilmesi (gerekli durumlarda)
  7. Ödeme Emri Belgesinin Düzenenmesi
  8. Evrakların Ödeme için Satrateji Geliştirme Daire Başkanlığına Sunulması (Ödeme döner sermaye bütçesinden yapılacaksa, Döner Sermaye Saymanlığına Sunulur)
3 Hafta
14 Taşınır Giriş-Çıkış-Devir-Kayıttan Düşme-Sayım
  1. Taşınır İstek Belgesi- Taşınır İşlem Çıkış Fişi-Zimmet Raporu-Dayanıklı Taşınırlar Listesi
  2. Devir İstek Formu-Taşınır İşlem Fişi devir çıkışı
  3. Kurum dışı çıkış protokolü formu.Kurum İstek yazısı.
  4. Taşınır İşlem Çıkış Fişi-Zimmet Raporu-Dayanıklı Taşınırlar listesi
  5. Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Belgesi-Taşınır İşlem hurda çıkışı-Komisyon oluşum Tutanağı
  6. Komisyon Oluşum Tutanağı-Sayım Tutanağı
  7. Sayım Döküm Cetveli-Harcama Birimi Yönetim
  8. Hesabı Cetveli-Ambar devir teslim Tutanağı
3 gün
Info: Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz
İlk Müraacat Yeri  :  Türkçe Öğretimi Uygulama Ve Araştırma Merkezi (OMÜ-TÜRKÇE)
İsim  : 
Ünvan  :  Merkez Müdürü
E-Posta  :  iletisim@omu.edu.tr
Telefon  :  0362 457 66 06-5695
Faks  :  0362 457 66 07
İkinci Müraacat Yeri  :  Rektörlük
İsim  : 
Ünvan  :  Rektör Yardımcısı
E-Posta  :  iletisim@omu.edu.tr
Telefon  :  0362 312 1919-7002-7003
Faks  :  0362 457 60 91